W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

skargi i wnioski

Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie:

  • ustnie do protokołu (przez zgłoszenie osobiste sprawy w sekretariacie komendy, gdzie pracownik sekretariatu sporządza „Protokół przyjęcia skargi /wniosku/” kierowanego do Komendanta Powiatowego PSP,
  • pisemnie.

Tryb załatwiania spraw w komendzie zgodny jest z „Rozdziałem 7 - Załatwianie spraw” - Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w komendzie realizowane są w oparciu o instrukcję kancelaryjną dla organów powiatu, natomiast klasyfikacja i kwalifikacja spraw jest zgodna z „Rzeczowym wykazem akt dla jednostek organizacyjnych PSP” stanowiącym załącznik do decyzji Komendanta Głównego PSP w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!

W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.12.2020 15:35 Damian Mazur
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Damian Mazur/ Jacek Dziurdz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
skargi i wnioski 1.0 11.12.2020 15:35 Damian Mazur

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}