skargi i wnioski
Skargi i wnioski mogą być kierowane w formie:
-
ustnie do protokołu (przez zgłoszenie osobiste sprawy w sekretariacie komendy, gdzie pracownik sekretariatu sporządza „Protokół przyjęcia skargi /wniosku/” kierowanego do Komendanta Powiatowego PSP,
-
pisemnie.
Tryb załatwiania spraw w komendzie zgodny jest z „Rozdziałem 7 - Załatwianie spraw” - Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w komendzie realizowane są w oparciu o instrukcję kancelaryjną dla organów powiatu, natomiast klasyfikacja i kwalifikacja spraw jest zgodna z „Rzeczowym wykazem akt dla jednostek organizacyjnych PSP” stanowiącym załącznik do decyzji Komendanta Głównego PSP w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz rzeczowego wykazu akt dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.
UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!
W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.
- Pierwsza publikacja:
- 11.12.2020 15:35 Damian Mazur
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Damian Mazur/ Jacek Dziurdz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
skargi i wnioski | 1.0 | 11.12.2020 15:35 Damian Mazur |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP