Koordynator do spraw dostępności
Koordynator ds. dostępności
1. Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu.
- przygotowanie, koordynacja i wdrożenie Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- monitorowanie działalności Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu.
2. Przedstawianie Komendantowi Powiatowemu PSP w Łowiczu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Kontakt:
mł. bryg. Barbara Błaszczyk
Koordynator ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łowiczu
tel.: (46) 830-25-56
e-mail: b.blaszczyk@lodzkie.straz.gov.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 14:18 Adam Jaborski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Arkadiusz Makowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator do spraw dostępności | 5.0 | 12.02.2024 13:35 bryg. Arkadiusz Makowski |
Koordynator do spraw dostępności | 4.0 | 29.06.2023 12:52 Adam Jaborski |
Koordynator do spraw dostępności | 3.0 | 02.03.2023 14:16 Adam Jaborski |
Koordynator do spraw dostępności | 2.0 | 11.12.2020 13:44 Adam Jaborski |
Koordynator do spraw dostępności | 1.0 | 10.12.2020 14:18 Adam Jaborski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP