Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-29
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Wyłączenia
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- - pochodzą z różnych źródeł,
- - opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- - niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-28
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Bartłomiej Oleszczuk.
- E-mail: b.oleszczuk@kppspluban.pl
- Telefon: 757222031
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu
- Adres: ul. Podwale 7
59-800 Lubań - E-mail: kpluban@kwpsp.wroc.pl
- Telefon: 757222031
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje sie przy ul. Podwale 7, gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów służbowych oraz funkcjonariuszy i pracowników. Przed budynkiem znajduje sie parking dla petentów.
Wejście do budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu znajduje się przy parkingu dla petentów - wjazd od ulicy Podwale. Znajduje się tam domofon, na którym należy nacisnąć zieloną słuchawkę, aby nawiązać łączność z pracownikiem lub funkcjonariuszem komendy. Budynek nie jest przystosowany dla wózków inwalidzkich, lecz podczas ostatniej modernizacji przystosowano chodnik przed wejściem do Komendy w sposób ułatwiający wjazd dla wózków inwalidzkich. Petenci z ograniczeniami ruchowymi są obsługiwani na parterze budynku, na którym także znajduje się sekretariat Komendy.
Do budynku nie wolno wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.