Skargi i wnioski
Skargi/wnioski można składać:
– listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu, ul. Podwale 7, 59-800 Lubań
– osobiście w Sekretariacie KP PSP przy ul. Podwale 7, 59-800 Lubań w godz. 7.30-15.30
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/PSPLuban
– za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kpluban@kwpsp.wroc.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr 75 722 20 31 wew 30
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 13:17 Bartłomiej Oleszczuk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Bartłomiej Oleszczuk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 1.0 | 08.12.2020 13:17 Bartłomiej Oleszczuk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP