W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Skargi/wnioski można składać:

– listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu, ul. Podwale 7, 59-800 Lubań
– osobiście w Sekretariacie KP PSP przy ul. Podwale 7, 59-800 Lubań w godz. 7.30-15.30
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/PSPLuban
– za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres kpluban@kwpsp.wroc.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr 75 722 20 31 wew 30

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 13:17 Bartłomiej Oleszczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Bartłomiej Oleszczuk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 08.12.2020 13:17 Bartłomiej Oleszczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}