W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
•    wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
•    przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
•    monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaniu pełni mgr Anna Jastrzębska – starszy specjalista, samodzielne stanowisko ds. organizacyjnych tel. 75 7222031 numer wewnętrzny 00, e-mail: a.jastrzebska@kppspluban.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.06.2021 09:48 Bartłomiej Oleszczuk
Wytwarzający/ Odpowiadający:
A.J.
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 3.0 25.08.2023 09:46 Janusz Gabryś
Koordynator ds. dostępności 2.0 22.09.2021 09:07 Janusz Gabryś
Koordynator ds. dostępności 1.0 27.06.2021 09:48 Bartłomiej Oleszczuk

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}