Samodzielne Stanowisko ds. Organizacji i Kadr
Starszy Inspektor Sztabowy
asp. mgr Agnieszka Dworak
tel.: 75 782 22 22 w. 80
e-mail: a.dworak@straz.powiatlwowecki.pl
Do zadań Samodzielnego stanowiska ds. organizacji i kadr należy:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
- organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno - promocyjnej komendy powiatowej przez oficera prasowego;
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego, w tym obsługa Platformy EPUAP;
- realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych;
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej/miejskiej;
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
- realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
- analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie czasu służby strażaków systemu codziennego oraz pracowników cywilnych (w tym nadzór nad rozliczaniem czasu służby funkcjonariuszy systemu zmianowego);
- współpraca z Wydziałem operacyjno – szkoleniowym oraz JRG w zakresie sporządzania: wniosków awansowych, wniosków o odznaczenia i nadanie medali, wniosków nagrodowych, zmiany uposażenia czy w zakresie sporządzania opinii służbowych;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem upoważnień do prowadzenia wszystkich pojazdów służbowych jednostek PSP;
- prowadzenie spraw związanych z wydawaniem uprawnień do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych;
- prowadzenie ewidencji kontroli zewnętrznych prowadzonych w KP PSP Lwówek Śląski;
- organizowanie i prowadzenie działalności zapewniającej pracownicze uprawnienia socjalno – bytowe dla strażaków i pracowników cywilnych zatrudnionych w KP PSP.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 17.03.2021 08:47 Adam Rzeczycki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adam Rzeczycki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Samodzielne Stanowisko ds. Organizacji i Kadr | 3.0 | 07.10.2021 14:43 Adam Rzeczycki |
Samodzielne Stanowisko ds. Organizacji i Kadr | 2.0 | 07.10.2021 14:42 Adam Rzeczycki |
Samodzielne Stanowisko ds. Organizacji i Kadr | 1.0 | 17.03.2021 08:47 Adam Rzeczycki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP