W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

SEKCJA DS. ORGANIZACYJNO KADROWYCH

Do zadań Sekcji Organizacyjno-Kadrowej należy :

W sprawach organizacyjnych:

1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
2) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
3) opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
4) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
5) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
6) organizowanie i prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej przez rzecznika prasowego;
7) przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
8) opracowywanie propozycji zmian struktury organizacyjnej komendy powiatowej;
9) organizowanie systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo  gaśniczych;
10) realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
11) ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
12) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
13) prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.

 

W sprawach kadrowych:

1) realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;

2) przygotowywanie zakresów czynności dla strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
3) opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
4) opracowywanie propozycji zmian struktury organizacyjnej komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5) prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
6) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
7) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
8) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

Telefony kontaktowe:

sekc. Monika Kowalkowska

Technik

tel. (95) 742-66-28

kowalkowskam@straz.miedzyrzecz.pl

Starszy referent Lidia Appel

tel. (95) 742-66-30
fax. (95) 742-66-31

sekretariat@straz.miedzyrzecz.pl

Godziny urzędowania:

pn. - pt. od 7:30 do 15:30

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.02.2021 11:28 st. sekc. Jacek Winckiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Jacek Winckiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
SEKCJA DS. ORGANIZACYJNO KADROWYCH 3.0 08.10.2021 09:28 st. sekc. Jacek Winckiewicz
SEKCJA DS. ORGANIZACYJNO KADROWYCH 2.0 08.10.2021 09:16 st. sekc. Jacek Winckiewicz
SEKCJA DS. ORGANIZACYJNO KADROWYCH 1.0 05.02.2021 11:28 st. sekc. Jacek Winckiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}