W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Kadrowo-Organizacyjna

Starszy Technik

mł. asp. inż. Tomasz Kamiński

Telefon: 47 851 82 00


Technik

Karolina Janosz

Telefon: 47 851 82 00


Godziny urzędowania:
7:30-15:30



Do zadań Sekcji Kadrowo-Organizacyjnej należy w szczególności:

 

W zakresie zadań kadrowych:

  1. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta i kontrolowanie gospodarowania kadrami;
  2. prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz emerytów i rencistów komendy;
  3. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, w tym dowódców JRG;
  4. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej pracowników komendy;
  5. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji pracowników oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
  6. prowadzenie dokumentacji związanej z dodatkowym zatrudnieniem pracowników;
  7. prowadzenie spraw związanych z wystawianiem upoważnień do prowadzenia pojazdów służbowych oraz zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi;
  8. ewidencjonowanie czasu służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i innych zwolnień, a także prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji oraz realizowanie sprawozdawczości;
  9. kontrolowanie przestrzegania prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełnienie nadzoru w tym zakresie;
  10. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta;
  11. koordynowanie zadaniami dotyczącymi obiegu dokumentów w komendzie oraz ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie;
  12. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrzorganizacyjnych komendy oraz analizowanie stanu przyznanych etatów.

 

W zakresie zadań organizacyjnych:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta;
  3. udział w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji, i wytycznych komendanta, ewidencjonowanie i prowadzenie ich zbiorczych rejestrów oraz prowadzenie rejestru upoważnień;
  4. udział w opracowywaniu regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie;
  5. prowadzenie spraw z zakresu obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie;
  6. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami  i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  7. przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków  z zakresu działania komendy;
  8. organizowanie  systemu i koordynacja kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i JRG;
  9. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy;
  10. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji z zakresu kontroli zarządczej w komendzie.
  11. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy;
  12. prowadzenie obsługi socjalnej pracowników cywilnych komendy z zakresu korzystania ze świadczeń funduszu socjalnego (ZFŚS).

 

W zakresie zadań archiwizacyjnych:

  1. organizowanie procesu gromadzenia zasobu archiwalnego;
  2. prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.: przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów;
  3. współdziałanie z komórkami organizacyjnymi w zakresie przyjmowania akt do archiwum oraz ich brakowania;
  4. udostępnianie akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanych akt.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2020 21:42 mł. kpt. Marceli Machlowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. kpt. Marceli Machlowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 10.0 21.10.2024 07:50 kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 9.0 23.09.2024 20:40 kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 8.0 16.03.2023 20:14 kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 7.0 20.02.2023 00:06 kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 6.0 17.02.2023 07:57 kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 5.0 02.08.2022 12:48 kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 4.0 02.08.2022 11:48 kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 3.0 17.02.2021 15:29 mł. kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 2.0 07.01.2021 12:49 mł. kpt. Marceli Machlowski
Sekcja Kadrowo-Organizacyjna 1.0 09.12.2020 21:42 mł. kpt. Marceli Machlowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}