W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Przyjmowanie i załatwianie spraw

Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem dokumentację należy składać:
 
  • Drogą pocztową na adres urzędu: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim, ul. Warszawska 120, 05-300 Mińsk Mazowiecki
  • Drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP: /kppspminsk/SkrytkaESP;
  • Osobiście w siedzibie Komendy przy ul. Warszawskiej 120 w Mińsku Mazowieckim, od poniedziałku do piątku, od godz. 8:00 do godz. 15:00.
  • Pocztą elektroniczną na adres minsk@mazowsze.straz.pl . Sposób ten nie zapewnia uzyskania potwierdzenia odbioru generowanego przy odbieraniu dokumentacji elektronicznej przez organy administracji publicznej.
{"register":{"columns":[]}}