W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim skargi i wnioski można składać:

  • listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Warszawska 120, 05-300 Mińsk Mazowiecki,
  • osobiście w Kancelarii Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim w godzinach pracy urzędu,
  • za pośrednictwem ePUAP - adres: /kppspminsk/SkrytkaESP,
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej - adres: minsk@mazowsze.straz.pl,
  • faxem na nr 25 759 65 54,
  • ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją organizacyjno-kadrową pod nr tel. 25 758 44 73,

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim lub jego zastępca przyjmują interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań w poniedziałki, w godzinach 15:30 - 16:30, oraz w środy, w godzinach 9:00 - 10:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Kancelarią tut. Komendy - tel. 25 758 44 73.

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

  • imię i nazwisko wnoszącego,
  • dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}