Skargi i wnioski
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim skargi i wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Warszawska 120, 05-300 Mińsk Mazowiecki,
-
osobiście w Kancelarii Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim w godzinach pracy urzędu,
-
za pośrednictwem ePUAP - adres: /kppspminsk/SkrytkaESP,
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej - adres: minsk@mazowsze.straz.pl,
-
faxem na nr 25 759 65 54,
-
ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją organizacyjno-kadrową pod nr tel. 25 758 44 73,
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Mińsku Mazowieckim lub jego zastępca przyjmują interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań w poniedziałki, w godzinach 15:30 - 16:30, oraz w środy, w godzinach 9:00 - 10:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z Kancelarią tut. Komendy - tel. 25 758 44 73.
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
-
imię i nazwisko wnoszącego,
-
dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.