W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sekcja Organizacyjno-Kadrowa

KIEROWNICTWO

Piotr Jałocha
KIEROWNIK SEKCJI
mł. kpt. Piotr Jałocha
tel. 25 758 48 61
pjalocha@strazminsk.pl

 

Natalia Sadowska
STAŻYSTA
st. str. Natalia Sadowska
tel. 25 758 48 61
nsadowska@strazminsk.pl​​​​

 

Jerzy Jarzębski
TECHNIK
Jerzy Jarzębski

 

ZADANIA

Do zakresu zadań Sekcji Organizacyjno - Kadrowej  należy w szczególności:

1. W zakresie spraw kadrowych:

  • realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie powiatowej w tym dowódcy jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
  • prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
  • sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  • analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;

2. W zakresie spraw organizacyjnych:

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj.  przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
  • prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej;
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • zlecanie zadań z zakresu pomocy prawnej zewnętrznym podmiotom;
  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie petycji wpływających do komendy powiatowej.

3. W zakresie spraw archiwizacji:

  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
{"register":{"columns":[]}}