Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności strony internetowej:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie (Plac Powstańców Śląskich 3, 46-100 Namysłów) zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej tj. www.gov.pl/kppsp-namyslow zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej aktualizacji:
Status pod względem zgodności:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
1) Może zdarzyć się sytuacja, że niektóre dokumenty bądź materiały multimedialne (filmy), opublikowane na naszej stronie są niezgodne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł, mają tylko charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań,
- zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
2) Może zdarzyć się sytuacja, że niektóre opublikowane materiały multimedialne zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów dla osób głuchych i słabosłyszących lub innych wymagających elementów, z uwagi na fakt, że przeważnie są to materiały udostępnione bezpośrednio z różnych serwisów (m.in. YouTube). Napisy do materiałów multimedialnych będą stopniowo dodawane.
Metoda sporządzenia oświadczenia:
Deklarację sporządzono dnia na podstawie przeprowadzonej samooceny przez podmiot publiczny w dniu .
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji, itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą konkretnie stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej opisanej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe:
W przypadku jakichkolwiek problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Koordynatorem do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie jest asp. Tomasz PRZYSIĘŻNY (adres e-mail: tomasz.przysiezny@psp.opole.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu +48 47 86 16 809).
Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 47 86 16 809. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie
Adres: Plac Powstańców Śląskich 3, 46-100 Namysłów
Telefon: +48 47 861 68 00
Adres poczty elektronicznej: sekretariat.namyslow@psp.opole.pl
Adres strony internetowej: www.gov.pl/kppsp-namyslow
Dostępność architektoniczna:
Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie znajduje się na terenie zamkniętym, wobec czego, każda wizyta musi zostać poprzedzona wcześniejszą informacją telefoniczną lub mailową do Sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie (pod numerem telefonu +48 47 861 68 00 ewentualnie pocztą elektroniczną na adres sekretariat.namyslow@psp.opole.pl).
Teren komendy znajduje się przy Plac Powstańców Śląskich 3 gdzie również znajduje się główna brama wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych.
Wejście do głównego, piętrowego budynku znajduje po prawej stronie placu. Do budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. Przed wejściem do budynku komendy znajduje się domofon. Na każdej kondygnacji znajduje się toaleta. W budynku nie ma windy. Sekretariat Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie znajduje się na I piętrze budynku. Na terenie placu wewnętrznego znajduje się parking na którym można zaparkować samochód na czas wizyty.
Na teren Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Namysłowie, do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego (wydanego przez uprawniony do tego podmiot) i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.
- Pierwsza publikacja:
- 23.07.2024 11:06 Adrian Wilczynski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Adrian Wilczyński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 1.0 | 23.07.2024 11:06 Adrian Wilczynski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP