W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Wojewódzkiej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Nowej Soli pełni:

1. st. ogn. Wanda Bogacz –  tel. 68 355 92 80, e-mail: bogaczw@straz.nowasol.pl

2. mł. kpt. Sebastian Olczyk - tel. 68 355 92 86 e-mail: olczyks@straz.nowasol.pl

Materiały

KW PSP Wytyczne zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSP
KW​_PSP​_Wytyczne​_zapewniania​_dostępności​_dla​_osób​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_jednostkach​_organizacyjnych​_PSP.pdf 0.66MB
Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
Klauzula​_informacyjna​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Załącznik nr 1 Wniosek o zapewnienie tłumacza
Załącznik​_nr​_1​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_tłumacza.docx 0.03MB
Załącznik nr 2 Informacja o podmiocie dla osób niesłyszących lub słabosłyszących w publikowanych filmach z udziałem tłumacza migowego
Załącznik​_nr​_2​_Informacja​_o​_podmiocie​_dla​_osób​_niesłyszących​_lub​_słabosłyszących​_w​_publikowanych​_filmach​_z​_udziałem​_tłumacza​_migowego.docx 0.02MB
Załącznik nr 3 Ogólne​_standardy przygotowania informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia ETR
Załącznik​_nr​_3​_Ogólne​_standardy​_przygotowania​_informacji​_w​_tekście​_łatwym​_do​_czytania​_i​_zrozumienia​_ETR.docx 0.02MB
Załącznik nr 4 Wniosek o zapewnienie dostępności
Załącznik​_nr​_4​_Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Załącznik nr 5 Procedura dotycząca zapewniania dostępności
Załącznik​_nr​_5​_Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności.docx 0.02MB
Załącznik nr 6 Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Załącznik​_nr​_6​_Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami 5.0 28.03.2024 23:22 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 4.0 06.06.2023 17:58 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 3.0 02.03.2023 16:49 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 2.0 16.05.2022 15:39 Jarosław Róziewicz
Koordynator ds. dostępności 1.0 28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}