Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Wojewódzkiej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Nowej Soli pełni:
1. st. ogn. Wanda Bogacz – tel. 68 355 92 80, e-mail: bogaczw@straz.nowasol.pl
2. mł. kpt. Sebastian Olczyk - tel. 68 355 92 86 e-mail: olczyks@straz.nowasol.pl
Materiały
KW PSP Wytyczne zapewniania dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami w jednostkach organizacyjnych PSPKW_PSP_Wytyczne_zapewniania_dostępności_dla_osób_ze_szczególnymi_potrzebami_w_jednostkach_organizacyjnych_PSP.pdf 0.66MB Klauzula informacyjna zapewnienie dostępności
Klauzula_informacyjna_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Załącznik nr 1 Wniosek o zapewnienie tłumacza
Załącznik_nr_1_Wniosek_o_zapewnienie_tłumacza.docx 0.03MB Załącznik nr 2 Informacja o podmiocie dla osób niesłyszących lub słabosłyszących w publikowanych filmach z udziałem tłumacza migowego
Załącznik_nr_2_Informacja_o_podmiocie_dla_osób_niesłyszących_lub_słabosłyszących_w_publikowanych_filmach_z_udziałem_tłumacza_migowego.docx 0.02MB Załącznik nr 3 Ogólne_standardy przygotowania informacji w tekście łatwym do czytania i zrozumienia ETR
Załącznik_nr_3_Ogólne_standardy_przygotowania_informacji_w_tekście_łatwym_do_czytania_i_zrozumienia_ETR.docx 0.02MB Załącznik nr 4 Wniosek o zapewnienie dostępności
Załącznik_nr_4_Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Załącznik nr 5 Procedura dotycząca zapewniania dostępności
Załącznik_nr_5_Procedura_dotycząca_zapewniania_dostępności.docx 0.02MB Załącznik nr 6 Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Załącznik_nr_6_Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami | 5.0 | 28.03.2024 23:22 Jarosław Róziewicz |
Koordynator ds. dostępności | 4.0 | 06.06.2023 17:58 Jarosław Róziewicz |
Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 02.03.2023 16:49 Jarosław Róziewicz |
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 16.05.2022 15:39 Jarosław Róziewicz |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 28.09.2021 15:33 Jarosław Róziewicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP