W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA DLA INTERESANTÓW!

W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi, wnioski i petycje można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej lub upoważniony Z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.30 - 16.00 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu, tel. (22) 765 81 30.

Skargi/wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Gospodarcza 1, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
– osobiście w Sekratariacie KP PSP przy ul. Gospodarczej 1, w godz. 7.30-15.30
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KPPSPNDM
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres ndwormaz@mazowsze.straz.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (22) 775 88 98,

- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Samodzielnym Stanowiskiem do spraw organizacyjno-kadrowych, pod numerem telefonu 022 765 81 46. Komendant Powiatowy PSP lub upoważniony Zastępca Komendanta Powiatowego przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek, w godzinach 14-30 – 16:00.

Ważne !  

Skargi/wnioski nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

- imię i nazwisko wnoszącego,

- dokładny adres do korespondencji.  

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.01.2021 12:17 mł. bryg. Tomasz Wołoszyn
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. bryg. Tomasz Wołoszyn
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 3.0 14.08.2024 13:44 kpt. Paweł Plagowski
Skargi i wnioski 2.0 14.08.2024 13:37 kpt. Paweł Plagowski
Skargi i wnioski 1.0 28.01.2021 12:17 mł. bryg. Tomasz Wołoszyn

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}