Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nysie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-01-19
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie
- ustawy o dostępności cyfrowej
- pochodzą z różnych źródeł. Napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów
- niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
- pochodzą z różnych źródeł
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Agata Król.
- E-mail: sekretariat@psp.nysa.pl
- Telefon: +48 47 861 69 00
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Adres: Fryderyka Szopena 5, 48-300 Nysa
- E-mail: sekretariat@psp.nysa.pl
- Telefon: +48 47 861 69 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
BUDYNEK KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Do budynku prowadzi wejście od ul. Szopena, posiadające cztery schody.
W korytarzu znajduje się osoba odpowiedzialna za organizację wejścia do budynku osób postronnych.
Budynek nie posiada windy, dlatego dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze.
Na parterze nie ma toalety przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych.
Z uwagi na brak możliwości przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku Komendy nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W budynku nie ma tłumacza polskiego języka migowego.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 11:15 Michał Kropielnicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Kropielnicki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 4.0 | 19.01.2023 19:01 Michał Kropielnicki |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 11.10.2021 09:44 Michał Kropielnicki |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 11.10.2021 09:44 Michał Kropielnicki |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 08.12.2020 11:15 Michał Kropielnicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP