Skargi i wnioski
28.09.2020
Wszystkie sprawy obywateli załatwiane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego przez pracowników Komendy Powiatowej PSP w Obornikach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Wszystkie sprawy obywateli załatwiane są zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego przez pracowników Komendy Powiatowej PSP w Obornikach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
PRZYPOMINAMY, ŻE:
Zgodnie z § 8 pkt. 1 rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aby skarga mogła zostać rozpatrzona powinna ona zawierać wskazanie imienia i nazwiska wnoszącego oraz jego adres do korespondencji.
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 15.00 - 16.00.
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej działający jako organ drugiej instancji rozpatruje odwołania od decyzji oraz zażalenia na postanowienia wydane w pierwszej instancji przez Komendantów Powiatowych i Miejskich Państwowej Straży Pożarnej działających na terenie województwa wielkopolskiego.
Pisemne skargi i wnioski można składać:
- osobiście w Kancelarii Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu;
- za pośrednictwem poczty, na adres:
KOMENDA WOJEWÓDZKA
PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
61-767 Poznań, ul. Masztalarska 3
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: kancelaria@psp.wlkp.pl
- faksem na nr 61 22 20 500
Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 15.00-16.00.
Komórką przyjmującą i koordynującą rozpatrywanie skarg i wniosków w godzinach 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku jest Wydział Organizacji i Nadzoru Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu.