Koordynator ds dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2240) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie pełni st. kpt. Michał Wójtowicz – Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Oławie, tel. 71 313 40 45 numer wewnętrzny 02, e-mail: zastepca.olawa@kwpsp.wroc.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 27.01.2021 14:43 Krzysztof Gielsa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Zastępca Komendanta Powiatowego
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds dostępności | 3.0 | 20.05.2024 09:51 Michał Wójtowicz |
Koordynator ds dostępności | 2.0 | 29.01.2024 12:01 Michał Wójtowicz |
Koordynator ds dostępności | 1.0 | 27.01.2021 14:43 Krzysztof Gielsa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP