W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Oficer prasowy

Oficer Prasowy Komendanta Powiatowego PSP w Olecku
st. asp. Tomasz Cichocki

Godziny pracy od poniedziałku do piątku

w godz. 7.30-15.30

tel. 47 7329 762

kom: 516 865 623

e-mail: dowodcajrg.olecko@kwpsp.olsztyn.pl

WAŻNE: Informację o prowadzonych przez straże pożarne działaniach ratowniczych na terenie powiatu, z uwzględnieniem priorytetów związanych z działaniami, całodobowo przekazują dyżurni Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego PSP
w Olecku pod numerem tel. 47 7329 770

Oficer prasowy odpowiada tylko na e-maile przesyłane przez dziennikarzy!

W sprawach wszelkich materiałów dotyczących danych statystycznych niezbędnych dla prac dyplomowych, licencjackich czy magisterskich oraz publikacji, jak również w sprawie ofert szkoleniowych, kredytowych itp.,  należy kontaktować się pisemnie z sekretariatem  Komendanta Powiatowego PSP w Olecku na adres
e-mail: sekretariat.olecko@kwpsp.olsztyn.pl lub pocztą tradycyjną, dane w zakładce kontakt.

Na miejscu akcji ratowniczej informację przedstawicielom środków masowego przekazu udzieli Kierujący Działaniem Ratowniczym (oznakowany odpowiednią kamizelką z napisem „KIERUJĄCY DZIAŁANIEM RATOWNICZYM”) lub osoba przez niego wyznaczona. W przypadku przybycia na miejsce zdarzenia oficera prasowego lub rzecznika prasowego, przejmuje on kontakt z dziennikarzami. Podczas akcji może być wyznaczone miejsce, w którym udzielane są regularnie informacje o przebiegu działań ratowniczych.

PAMIĘTAJ PRIORYTETEM DZIAŁAŃ RATOWNICZO-GAŚNICZYCH JEST POMOC OSOBOM POSZKODOWANYM I ZLIKWIDOWANIE ZAGROŻENIA !!!
W sytuacji, kiedy zagrożenie nie jest opanowane, dowódca akcji może odmówić przekazywania informacji o przebiegu działań ratowniczo-gaśniczych.

Zakres udzielanych informacji dotyczy wyłącznie działań straży pożarnej, a w szczególności:
•    czasu zgłoszenia zdarzenia do jednostki straży pożarnej;
•    miejsca działań ratowniczych;
•    ilości uczestniczących w działaniach ratowniczych pojazdów ratowniczych i strażaków;
•    czasu trwania akcji ratowniczej;
•    podejmowanych przez strażaków działań;
•    liczby osób poszkodowanych i ewakuowanych przez strażaków.

Nie udzielamy informacji dotyczących:
•    przyczyn powstania zdarzenia;
•    stanu osób poszkodowanych i ich danych osobowych;
•    nazw firm i strat w przypadku prowadzenia działań w podmiotach gospodarczych;
•    działań innych służb i podmiotów.

Zasady Organizacji Polityki Informacyjnej w Jednostkach Organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej znajdują się poniżej.

Materiały

Zasady Organizacji Polityki Informacyjnej
Zasady​_Organizacji​_Polityki​_Informacyjnej​_w​_Jednostkach​_Organizacyjnych​_PSP​_2023.pdf 1.22MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.01.2021 00:07 bryg. Sławomir Litwinko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. bryg. Sławomir Litwinko
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oficer prasowy 10.0 21.08.2024 14:59 Tomasz Cichocki
Oficer prasowy 9.0 21.08.2024 14:59 Tomasz Cichocki
Oficer prasowy 8.0 15.02.2024 11:15 Marek Wysocki
Oficer prasowy 7.0 12.02.2024 14:35 Marek Wysocki
Oficer prasowy 6.0 18.01.2023 11:32 Marek Wysocki
Oficer prasowy 5.0 14.11.2022 14:58 Marek Wysocki
Oficer prasowy 4.0 21.09.2022 09:51 Marek Wysocki
Oficer prasowy 3.0 25.02.2022 14:19 bryg. Sławomir Litwinko
Oficer prasowy 2.0 05.02.2021 14:22 bryg. Sławomir Litwinko
Oficer prasowy 1.0 22.01.2021 00:07 bryg. Sławomir Litwinko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}