W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy pełni mł. bryg. Łukasz Słoma– Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy, tel. 71 314 20 91 numer wewnętrzny 02, e-mail: l.sloma@straz.olesnica.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.03.2021 08:36 Łukasz Słoma
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Łukasz Słoma
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds dostępności 2.0 09.02.2023 09:38 Łukasz Słoma
Koordynator ds dostępności 1.0 30.03.2021 08:36 Łukasz Słoma

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}