Koordynator ds dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy pełni mł. bryg. Łukasz Słoma– Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy, tel. 71 314 20 91 numer wewnętrzny 02, e-mail: l.sloma@straz.olesnica.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 30.03.2021 08:36 Łukasz Słoma
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. kpt. Łukasz Słoma
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds dostępności | 2.0 | 09.02.2023 09:38 Łukasz Słoma |
Koordynator ds dostępności | 1.0 | 30.03.2021 08:36 Łukasz Słoma |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP