Dane koordynatora ds. dostępności
W związku z realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) Komendant Powiatowy PSP w Pabianicach wyznaczył Pana st. kpt. Jacka Karcza, Zastępcę Komendanta Powiatowego PSP w Pabianicach do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Pabianicach – mł. bryg. Jacek Karcz,
tel. 42 22 54 301,
e-mail: j.karcz@lodzkie.straz.gov.pl
Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
- monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 19:25 st. sekc. Bartosz Angiel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Koordynator ds. dostępności
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dane koordynatora ds. dostępności | 4.0 | 31.03.2023 13:09 Bartosz Angiel |
Dane koordynatora ds. dostępności | 3.0 | 25.02.2022 08:21 Bartosz Angiel |
Dane koordynatora ds. dostępności | 2.0 | 10.12.2020 14:47 st. sekc. Bartosz Angiel |
Dane koordynatora ds. dostępności | 1.0 | 08.12.2020 19:25 st. sekc. Bartosz Angiel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP