W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Dane koordynatora ds. dostępności

W związku z  realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062)  Komendant Powiatowy PSP w Pabianicach wyznaczył Pana st. kpt. Jacka Karcza, Zastępcę Komendanta Powiatowego PSP w Pabianicach  do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.

Dane kontaktowe:

Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Pabianicach – mł. bryg. Jacek Karcz,

tel. 42 22 54 301,

e-mail: j.karcz@lodzkie.straz.gov.pl

Do zadań koordynatora ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 19:25 st. sekc. Bartosz Angiel
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koordynator ds. dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dane koordynatora ds. dostępności 4.0 31.03.2023 13:09 Bartosz Angiel
Dane koordynatora ds. dostępności 3.0 25.02.2022 08:21 Bartosz Angiel
Dane koordynatora ds. dostępności 2.0 10.12.2020 14:47 st. sekc. Bartosz Angiel
Dane koordynatora ds. dostępności 1.0 08.12.2020 19:25 st. sekc. Bartosz Angiel

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}