Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strony Internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-15
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-30
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- pochodzą z różnych źródeł,
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-15
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Łukasz Darmofalski.
- E-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 22 756 72 43
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie
- Adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno
- E-mail: piaseczno@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 22 756 72 43
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje się przy ul. Staszica 19 w Piasecznie gdzie znajduje się główne wejście do budynku dla osób pieszych. Parking dla interesantów znajduje się za linią garaży przeznaczoncych dla samochodzów ratowniczo - gaśniczych. Przed wejściem do budynku komendy należy przy drzwiach głównych zadzwonić domofonem w celu skontaktowania się z dyżurnym. Dodatkowy przysik wywoławczy znjaduje sie na poziomie dostępnym z poziomu terenu bez konieczności wchodzenia po schodach. Budynek Komendy Powiatowej PSP w Piasecznie posiada trzy kondygnacje i nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na 2023 i 2024 r.PLAN_DZIAŁANIA_NA_RZECZ_POPRAWY_ZAPEWNIENIA_DOSTĘPNOSCI_OSOBOM_ZE_SZCZEGOLNYMI_POTRZEBAMI_NA_LATA_2023.pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 31.03.2023 12:56 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Darmofalski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 3.0 | 30.03.2024 21:22 mł. bryg. Łukasz Darmofalski |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 31.03.2023 14:21 mł. bryg. Łukasz Darmofalski |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 31.03.2023 12:56 mł. bryg. Łukasz Darmofalski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP