Skargi i wnioski
Komendant powiatowy lub upoważniony przez niego zastępca komendanta powiatowego przyjmuje w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań w każdy czwartek w godzinach 1430 - 1630.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piasecznie, ul. Staszica 19, 05-500 Piaseczno
- osobiście w Sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Strazy Pożarnej w Piasecznie przy ul. Staszica 19 w godz. 730 - 1530.
- za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres piaseczno@mazowsze.straz.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
- faxem na nr 22 756 98 15
- ustnie do protokołu, po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją kadrowo-organizacyjną pod numerem 22 756 72 43 wew. 129 lub 118
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U.2002.5.46), skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 22.09.2021 12:36 mł. bryg. Łukasz Darmofalski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Darmofalski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 3.0 | 14.08.2024 12:55 mł. bryg. Łukasz Darmofalski |
Skargi i wnioski | 2.0 | 14.08.2024 12:53 mł. bryg. Łukasz Darmofalski |
Skargi i wnioski | 1.0 | 22.09.2021 12:36 mł. bryg. Łukasz Darmofalski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP