W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony internetowej:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku (ul. Legionów 12a, 48-200 Prudnik) zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej tj. www.gov.pl/kppsp-prudnik zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej:

Data ostatniej aktualizacji:

Status pod względem zgodności:

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

1) Może zdarzyć się sytuacja, że niektóre dokumenty bądź materiały multimedialne (filmy), opublikowane na naszej stronie są niezgodne z uwagi na fakt, że:

  • pochodzą z różnych źródeł, mają tylko charakter promocyjny i nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań,
  • zostały opublikowane w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
  • zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

2) Może zdarzyć się sytuacja, że niektóre opublikowane materiały multimedialne zamieszczone w serwisie mogą nie posiadać napisów dla osób głuchych i słabosłyszących lub innych wymagających elementów, z uwagi na fakt, że przeważnie są to materiały udostępnione bezpośrednio z różnych serwisów (m.in. YouTube). Napisy do materiałów multimedialnych będą stopniowo dodawane.

Metoda sporządzenia oświadczenia:

Deklarację sporządzono dnia na podstawie przeprowadzonej samooceny przez podmiot publiczny w dniu .

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji, itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą konkretnie stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej opisanej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

W przypadku jakichkolwiek problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Koordynatorem do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku jest Tomasz PROTAŚ (adres e-mail: protast@psp.opole.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu +48 47 861 61 02).

Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 47 861 61 00. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Dane teleadresowe podmiotu publicznego:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Prudniu
Adres: ul. Legionów 12a, 48-200 Prudnik
Telefon: +48 47 861 61 00 lub +47 861 61 10
Fax.: +48 47 861 61 80
Adres poczty elektronicznej: sekretariat.prudnik@psp.opole.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza (EPUAP): ePUAP
Adres strony internetowej: www.gov.pl/kppsp-prudnik

Dostępność architektoniczna

Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku znajduje się na terenie zamkniętym, wobec czego, każda wizyta musi zostać poprzedzona wcześniejszą informacją telefoniczną lub mailową do Sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku (pod numerem telefonu +48 47 861 61 00 lub +48 47 861 61 10 ewentualnie pocztą elektroniczną na adres sekretariat.prudnik@psp.opole.pl).

Wejście oraz wjazd na teren Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku odbywa się tylko i wyłącznie w asyście wyznaczonego pracownika, który odbiera gościa z wejścia od strony ul. Legionów 12.

Sekretariat Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku znajduje się na I piętrze budynku (budynek nie jest wyposażony w windę). Dla osób z niepełnosprawnościami zostało wyznaczone miejsce znajdujące się na parterze bezpośrednio przy wejściu głównym do Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku.

Na terenie placu wewnętrznego znajduje się parking na którym można zaparkować samochód na czas wizyty. Na parkingu nie wyznaczono stanowisk postojowe (tzw. koperta - posiadająca odpowiednie wymiary i odpowiednio oznakowana) dla samochodów osobowych użytkowanych przez osoby niepełnosprawne.

Na teren Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku, do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego (wydanego przez uprawniony do tego podmiot) i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2020 14:38 Jacek Ulman
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. bryg. Tomasz Protaś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 14.0 27.03.2023 14:13 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 13.0 27.03.2023 14:07 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 12.0 27.03.2023 13:56 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 11.0 27.03.2023 13:44 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 10.0 18.01.2023 13:04 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 9.0 06.12.2022 15:19 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 8.0 06.12.2022 15:14 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 7.0 14.03.2022 12:29 Tomasz Protaś
Deklaracja dostępności 6.0 20.04.2021 09:01 Jacek Ulman
Deklaracja dostępności 5.0 20.04.2021 08:59 Jacek Ulman
Deklaracja dostępności 4.0 25.03.2021 14:04 Jacek Ulman
Deklaracja dostępności 3.0 25.03.2021 13:40 Jacek Ulman
Deklaracja dostępności 2.0 25.03.2021 13:38 Jacek Ulman
Deklaracja dostępności 1.0 18.11.2020 14:38 Jacek Ulman

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}