W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu lub Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (wtorek w godz. 15:30 - 16:30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem  Komendanta Powiatowego PSP tel. (29) 752 65 41.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Sekcja Kadrowo-Organizacyjna od poniedziałku do piątku w godzinach
7:30-15:30. Telefon kontaktowy (29) 752 65 41.

Skargi/wnioski można składać:

- listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Przasnyszu ul. Baranowska 44, 06-300 Przasnysz

- osobiście w Sekretariacie  Komendy Powiatowej PSP w Przasnyszu ul. Baranowska 44, 06-300  Przasnysz w godz. 7:30-15:30

- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/

- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres sekretariat@straz-przasnysz.pl

- faxem na nr (29) 752 65 40

- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcja Kadrowo-Organizacyjną pod nr tel. (29) 752 65 41.

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:

- imię i nazwisko wnoszącego,

- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}