W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-pultusk

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-12-17

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-12-17

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Weronika Skoczeń.
  • E-mail: pultusk@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 23 692 17 22

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku
  • Adres: ul. Ignacego Daszyńskiego 19
    06-100 Pułtusk
  • E-mail: pultusk@mazowsze.straz.pl
  • Telefon: 23 692 17 22

Skargę można złożyć również do https://www.rpo.gov.pl/content/jak-zglosic-sie-do-rzecznika-praw-obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących

Aby skutecznie komunikować się z naszym urzędem osoby niesłyszące lub słabosłyszące mogą:

  • napisać pismo/złożyć wniosek na adres: Komenda Powiatowego PSP w Pułtusku, ul. Ignacego Daszyńskiego 19, 06-100 Pułtusk,
  • wysłać e-mail na adres: pultusk@mazowsze.straz.pl ,
  • elektronicznie za pomocą platformy ePUAP: ePUAP: /KPPSPPultusk/SkrytkaESP,
  • zadzwonić przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: (23) 692 17 22,
  • spotkać się osobiście w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Pułtusku przy ul. Ignacego Daszyńskiego 19, na parterze przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Pułtusku przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

Informacja dla osób z niepełnosprawnością narządów ruchu i osób starszych:

  • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku ma jeden budynek, w którym możliwe jest załatwienie spraw przez osoby postronne przy ul. Ignacego Daszyńskiego 19 w Pułtusku.
  • budynek Komendy Powiatowej  Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku znajduje się na terenie otwartym. Aby dostać się do środka należy poprzedzić wizytę wcześniejszą informacją telefoniczną/mailową celem zgłoszenia. Przy wejściu głównym znajduje się dzwonek ułatwiający dostęp wejścia na teren obiektu.
  • nie jest możliwa obsługa interesantów w języku migowym. W urzędzie nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w Alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  • Osoby z niepełnosprawnością narządów ruchu i osoby starsze przyjmowane są w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 40, na parterze przy wejściu głównym. Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

Informacja dla osób niewidzących lub słabowidzących:

Aby skutecznie załatwić sprawę w naszym urzędem osoby niewidzące lub słabowidzące mogą złożyć dokumenty, za pośrednictwem osób trzecich, w Sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Pułtusku przy ul. Ignacego Daszyńskiego 19, na parterze przy wejściu głównym bądź przesłać dokumenty na adres e-mail pultusk@mazowsze.straz.pl lub elektronicznie za pomocą platformy ePUAP: /KPPSPPultusk/SkrytkaESP.

  • Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą umówić się na wizytę telefonicznie pod numerem tel. (23) 692 17 22 lub osobiście w Sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Pułtusku przy ul. Ignacego Daszyńskiego 19, na parterze przy wejściu głównym.
  • Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą spotkać się osobiście w pomieszczeniu przeznaczonym do obsługi interesantów w Komendzie Powiatowej PSP w Pułtusku przy ul. Ignacego Daszyńskiego 19, na parterze przy wejściu głównym. Komenda Powiatowa PSP w Pułtusku przyjmuje interesantów w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.

 

 

 

Materiały

Raport dostępności dla Komendy Powiatowej PSP w Pułtusku 2021 r.
Raport​_dostępności​_dla​_Komendy​_Powiatowej​_PSP​_w​_Pułtusku​_2021​_r.pdf 0.06MB
Tekst odczytywalny maszynowo KP PSP Pułtusk
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_KP​_PSP​_Pułtusk.pdf 0.10MB
Tekst łatwy do czytania KP PSP Pułtusk
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_KP​_PSP​_Pułtusk.pdf 0.17MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostepności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2022-2023 w Komendzie Powiatowej PSP w Pułtusku
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostepności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_lata​_2022-2023​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_PSP​_w​_Pułtusku.pdf 0.26MB
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024 - 2025
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostępności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_na​_lata​_2024​_-​_2025​_w​_KP​_PSP​_w​_Pułtusku.pdf 0.20MB
{"register":{"columns":[]}}