Koordynator dostępności
Koordynator dostępności odpowiada między innymi za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Raciborzu oraz monitorowanie zapewnienia przez tą komendę dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w KP PSP w Raciborzu. Z koordynatorem można kontaktować się w wyżej wymienionych sprawach.
Koordynator dostępności
mł. bryg. Tomasz Brański
e-mail: info@raciborz.kppsp.gov.pl
telefon: +48 32 415 44 44, +48 536 114 177
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 09:45 kpt. Mateusz Wyrba
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mateusz Wyrba
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator dostępności | 5.0 | 05.05.2023 10:30 mł. kpt. Marek Wranik |
Koordynator dostępności | 4.0 | 18.03.2021 14:56 mł. kpt. Marek Wranik |
Koordynator dostępności | 3.0 | 12.02.2021 09:44 mł. kpt. Marek Wranik |
Koordynator dostępności | 2.0 | 09.12.2020 16:08 mł. kpt. Marek Wranik |
Koordynator dostępności | 1.0 | 08.12.2020 09:45 kpt. Mateusz Wyrba |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP