W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sprzęt

Pojazdy JRG i KP PSP Sejny ustawione przed jednostką

Volvo 4X4 (GCBA 4,1/32)

Ciężki samochód ratowniczo – gaśniczy na podwoziu Volvo. Rok produkcji 2023 Podstawowe dane techniczne: Kabina:ilość miejsc siedzących 1+1+4, Moc maksymalna – 460 KM, Rodzaj napędu – 4 x 4. Zabudowa pożarnicza:  kompozyt, żaluzje – pyłoszczelne i bryzgoszczelne – aluminiowe.  Układ wodno – pianowy: autopompa – Rosenbauer, wydajność – 3200dm3/min(8 bar), dozownik – automatyczny 3 i 6%, linia szybkiego natarcia, Na dachu znajduje się działko wodno – pianowe DWP 32 umożliwiające podawanie do miejsca pożaru strumieni wodnych zwartych, rozproszonych oraz pianowych.  Zbiornik wody o pojemności 4100 litrów. Zbiornik środka pianotwórczego o pojemności 420 litrów. Wyposażony w sprzęt łączności radiowej, maszt oświetleniowy oraz wyciągarkę elektryczną.

Volvo GCBA 4,1/32

 

MAN TGM-18.320 4X4U (GCBA 5,9/32)

Ciężki samochód ratowniczo – gasniczy na podwoziu Man TGM-18.320, rok produkcji 2020.  Podstawowe dane techniczne: Masa całkowita – 18000 kg, maksymalna moc silnika – 320KM, rodzaj napędu – 4 x 4, kabina jednomodułowa czterodrzwiowa w układzie siedzeń 1+1+4. Zbiornik wody o pojemności 5900 litrów, natomiast środka pianotwórczego 615 litrów. Wydajność autopompy przy ciśnieniu 8 bar to 3200 litrów/min. Wyposażony w agregat prądotwórczy przenośny o mocy 5,5 kW.

MAN 5,9/32

 

MERCEDES BENZ ATEGO (GBA Rt 2,7/30) – SAMOCHÓD RATOWNICTWA TECHNICZNEGO

Średni samochód ratowniczo – gaśniczy z funkcją ratownictwa technicznego na podwoziu MERCEDES BENZ ATEGO 1630. Rok produkcji 2015. Pojazd ten przystosowany jest do bezpośredniego prowadzenia akcji ratowniczych lub do współdziałania z innymi jednostkami specjalistycznymi. Jest to samochód uterenowiony z napędem 4×4 i silnikiem o mocy 220 KW.

Mercedes

 

MAN TGL 12.240 – PODNOŚNIK HYDRAULICZNY (SH-25)

Samochód hydrauliczny SH-25 na podwoziu Man TGL 12.240. Rok produkcji 2006. Wysokość podnoszenia kosza do 25 m. Kabina jest jednomodułowa w układzie 1 + 1, dwudrzwiowa. Pojemność silnika 6871cm3 i mocy 176 kW.

Podnośnik

 

NISSAN NAVARA (SLOp)

Samochód operacyjny Nissan Nawara z napędem na cztery koła.

Nissan Navara

 

KIA SPORTAGE (SLOp)

Pięcioosobowy samochód operacyjny Kia Spotage. Rok produkcji 2020. Silnik niskoprężny o pojemności 1,6cm3 o mocy 130kW.

KIA SPORTAGE (SLOp)

 

FORD RANGER (SL RR)

Pięcioosobowy samochód operacyjny Ford Ranger o napędzie terenowym. Rok produkcji 2020. Silnik  wysokoprężny o mocy 156,7 kW.

FORD RANGER (SL RR)

 

OPEL VIVARO

Mikrobus dziewięcioosobowy Opel Vivaro, rok produkcji 2005, z silnik wysokoprężny o pojemności 1,9 dm3.

Opel Vivaro

 

ŁÓDŹ HYBRYDOWA

Łódź hybrydowa typu RIB, model S-5400, rok produkcji 2006, długość 5,4m, szerokość 2,2m, liczba osób – 6, tuba pneumatyczna wykonana z tkaniny gumowanej pokrytej powłoką Hypalonu, silnik czterosuwowy Honda 90 KM, przyczepa podłodziowa.

Łódź hybrydowa

 

PRZYCZEPA  oraz ponton „Marines”

Przyczepa dostosowana do przewozy pontonu „Marines”.

Ponton "Marines"

 

Quad Can-Am

ATV 6x6, rodzaj paliwa – Pb,  pojemność 1000 cm3, moc silnika: 79,6 KM, producent nadwozia – Bombadier, rok produkcji 2023, pojemność zbiorników 22 dm3, masa całkowita: 1046 kg, masa własna 575 kg, dop. ładowność 471 kg.

Quad Can-Am

 

Zdjęcia (10)

{"register":{"columns":[]}}