W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

 

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu skargi i wnioski można składać:

- listownie na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu 

ul. Przemysłowa 2

09-200 Sierpc

- osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Sierpcu  w godz. 7:30-15:30

- za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://kppspsierpc/SkrytkaESP

- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres sierpc@mazwosze.straz.pl

- faxem na nr (24) 275-29-33

- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się
z Wydziałem organizacyjnym pod nr tel. (24) 275-91-64

     Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu lub upoważniony zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu w poniedziałek w godz. 15:30-17:00,
 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sierpcu  tel.  (24) 275-20-21 

 

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

 

Skarga/wniosek  powinny zawierać:

- Imię i nazwisko wnoszącego,

- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r.
w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi
 i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

 

Mazowiecki Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej działający jako organ drugiej instancji rozpatruje odwołania od decyzji oraz zażalenia na postanowienia wydane w pierwszej instancji przez Komendantów Powiatowych i Miejskich Państwowej Straży Pożarnej działających na terenie województwa mazowieckiego.

 

MAZOWIECKI KOMENDANT WOJEWÓDZKI PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WARSZAWIE PRZYJMUJE W SPRAWIE SKARG, WNIOSKÓW, ZAŻALEŃ  I ODWOŁAŃ RAZ W TYGODNIU (PONIEDZIAŁEK W GODZ. 15.30-17.00), PO UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UZGODNIENIU Z SEKRETARIATEM MAZOWIECKIEGO KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO PSP TEL. (22) 55 95 104.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2020 16:08 st. str. Hubert Poczwardowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. str. Hubert Poczwardowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 3.0 17.08.2024 21:56 st. str. Hubert Poczwardowski
Skargi i wnioski 2.0 16.12.2020 23:17 st. str. Hubert Poczwardowski
Skargi i wnioski 1.0 07.12.2020 16:08 st. str. Hubert Poczwardowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}