W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

SEKRETARIAT

Siedziba KP PSP Śrem

KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚREMIE
UL.GRUNWALDZKA 23
63-100 ŚREM

 

KONTAKT: 

Telefon: 47 77 19 300

Fax: 61 28 10 709

E-mail: kppspsrem@psp.wlkp.pl

ePUAP: PSPŚrem

 

Korespondencja kierowana do KP PSP Śrem powinna zwierać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji (kod pocztowy, miejscowość, ulicę i numer domu/mieszkania, ew. nr telefonu).
[Poniżej Klauzula Informacyjna]

Godziny urzędowania - 7:30 - 15:30

W sprawie skarg i wniosków komendant powiatowy przyjmuje w każdy poniedziałek w godzinach 15:00 - 16:00

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z atr.13 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem,  danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu  takich danych oraz uchylenia dyrektywy  95/46/WE(RODO), informuję, że:

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ( adres: ul. Grunwaldzka 23 63-100 Śrem)
  2. W Komendzie Powiatowej  PSP w Śremie wyznaczony został  Inspektor Ochrony Danych:
    ( 61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel. tel.477716189
    , kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/)
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu popularyzacji zagadnień ochrony przeciwpożarowej w ramach tzw. prewencji społecznej – czyli zapobieganiu powstawaniu pożarów i innych miejscowych zagrożeń  zgodnie z art..1 pkt. 1 ustawy z 24 sierpnia 1991 r.

o ochronie przeciwpożarowej (j.t. Dz. U. z 2018r. poz. 620) w związku z art. 6 ust. 1 lit e RODO- „ przetwarzanie jest niezbędne do wykonywania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi”

  1. Państwa dane osobowe w ramach celu określonego w punkcie 3 nie będą przekazywane do innych odbiorców.
  2. Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia popularyzacji danego przedsięwzięcia wymienionego w punkcie 3.
  3. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  4. Przysługuje Państwu  prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia  sprzeciwu wobec przetwarzania
  5. Posiadają Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
  6. Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 30 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl  ) jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie narusza przepisy RODO
  7. Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym, i jest dobrowolne. Konsekwencją nie podania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji celu określonego w punkcie 3.
  8. Przetwarzanie podanych przez Państwa danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art.. 22 ust. 1 i 4 RODO .

 

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że w obiektach oraz pojazdach Komendy Wojewódzkiej PSP w Poznaniu, a także w ich bezpośrednim otoczeniu prowadzona jest obserwacja i rejestracja obrazu w postaci monitoringu wizyjnego.

  1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest i Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej (63-100 Śrem ul. Grunwaldzka 23, tel.: 47 77 19 300,
     fax: 61 28-10-710, e‑mail: 
    kppspsrem@psp.wlkp.pl).
  2. W wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: (61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.477716189, kontakt elektroniczny: http://www.psp.wlkp.pl/iod/).
  3. Pani/Pana dane osobowe w postaci wizerunku mogę być przetwarzane w celu i zakresie koniecznym do zapewnienia bezpieczeństwa strażaków i pracowników PSP, zachowania w tajemnicy informacji, ochrony mienia państwowego będącego w dyspozycji PSP, zabezpieczeniu tego mienia przed uszkodzeniem lub zniszczeniem oraz ustaleniu ewentualnej odpowiedzialności majątkowej z tego tytułu. Dane mogą służyć także wsparciu procesu doskonalenia zawodowego, przygotowania analizy działań ratowniczych i ich dokumentowania.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO.
  5. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą te podmioty, którym administrator ma obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa oraz nadrzędne jednostki Państwowej Straży Pożarnej.
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  7. Dane na rejestratorach zapisywane są w sposób ciągły. Ich okres przechowywania nie przekracza 30 dni, chyba że prawo nakazuje dłuższe przechowywanie danych. Nowe dane nadpisywane są na danych już istniejących i w zależności od częstotliwości korzystania z rejestratora, dostępne mogą być w czasie nie krótszym niż 7 dni od momentu zapisu.
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych .
  9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl ), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  10. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.09.2020 12:47 Tomasz Kierzek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.kpt. Tomasz Kierzek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
SEKRETARIAT 12.0 17.06.2022 10:23 Tomasz Kierzek
SEKRETARIAT 11.0 16.02.2022 11:48 Tomasz Kierzek
SEKRETARIAT 10.0 08.07.2021 10:05 Tomasz Kierzek
SEKRETARIAT 9.0 06.01.2021 12:15 Tomasz Kierzek
Sekretariat 8.0 24.11.2020 14:43 Tomasz Kierzek
Sekretariat 7.0 24.11.2020 14:42 Tomasz Kierzek
Sekretariat 6.0 05.10.2020 21:21 Tomasz Kierzek
Sekretariat 5.0 01.10.2020 11:12 Tomasz Kierzek
Sekretariat 4.0 01.10.2020 11:03 Tomasz Kierzek
Sekretariat 3.0 01.10.2020 11:02 Tomasz Kierzek
Sekretariat 2.0 25.09.2020 12:32 Lucyna Rudzińska
Sekretariat 1.0 23.09.2020 12:47 Tomasz Kierzek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}