Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Środzie Śląskiej wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Środzie Śląskiej w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Środa Śląska pełni bryg. Mariusz Aleksandrowicz – Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Środzie Śląskiej, tel. 71 317 22 12, e - mail: zastepca.srodasl@kwpsp.wroc.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 01.04.2021 10:18 Adam Krzyżanowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Imielski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 23.04.2023 11:49 Adam Krzyżanowski |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 01.04.2021 10:18 Adam Krzyżanowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP