Zaświadczenie o interwencji
1. Wniosek wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej można złożyć:
- osobiście w Kancelarii Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Środzie Śląskiej,
- listownie na adres wskazany powyżej,
- poprzez skrzynkę podawczą (wymagany podpis elektroniczny).
2. Zaświadczenie podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł. (siedemnaście złotych). ( podstawa prawna - Ustawa o opłacie skarbowej Dz.U. nr 225 z 2006r. poz. 1635 z późn. zmianami)
3. Opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia można dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
na rachunek nr 87 1020 5242 0000 2502 0029 2466 ( PKO BP o/ Środa Śląska).
Ponadto opłaty można dokonać przelewem przez Internet, ale konieczne jest dostarczenie potwierdzenia wykonania przelewu.
4. Zaświadczenie wydaje się w 1 egzemplarzu.
Załączniki:
1. Wniosek o udzielenie informacji ze zdarzenia – wersja edytowalna
2. Wniosek o udzielenie informacji ze zdarzenia – wersja *.pdf
Materiały
Wniosek o udzielenie informacji ze zdarzeniaWniosek_o_udzielenie_informacji_ze_zdarzenia.docx 0.01MB wnioseko wydanie zaświadczenia
wnioseko-wydanie-zaswiadczenia.pdf 0.35MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.04.2021 10:20 Adam Krzyżanowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Tomasz Imielski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zaświadczenie o interwencji | 1.0 | 01.04.2021 10:20 Adam Krzyżanowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP