W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaświadczenie o interwencji

1. Wniosek wraz z dowodem zapłaty opłaty skarbowej można złożyć:
- osobiście w Kancelarii Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Środzie Śląskiej,
- listownie na adres wskazany powyżej,
- poprzez skrzynkę podawczą (wymagany podpis elektroniczny).

2. Zaświadczenie podlega opłacie skarbowej w wysokości 17,00 zł. (siedemnaście złotych). ( podstawa prawna - Ustawa o opłacie skarbowej Dz.U. nr 225 z 2006r. poz. 1635 z późn. zmianami)

3. Opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia można dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej
na rachunek nr 87 1020 5242 0000 2502 0029 2466 ( PKO BP o/ Środa Śląska).
Ponadto opłaty można dokonać przelewem przez Internet, ale konieczne jest dostarczenie potwierdzenia wykonania przelewu.

4. Zaświadczenie wydaje się w 1 egzemplarzu.

 


Załączniki:
1.    Wniosek o udzielenie informacji ze zdarzenia – wersja edytowalna
2.    Wniosek o udzielenie informacji ze zdarzenia – wersja *.pdf

Materiały

Wniosek o udzielenie informacji ze zdarzenia
Wniosek​_o​_udzielenie​_informacji​_ze​_zdarzenia.docx 0.01MB
wnioseko wydanie zaświadczenia
wnioseko-wydanie-zaswiadczenia.pdf 0.35MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
01.04.2021 10:20 Adam Krzyżanowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Tomasz Imielski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaświadczenie o interwencji 1.0 01.04.2021 10:20 Adam Krzyżanowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}