W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds dostępności

Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie wyznaczony został Koordynator
do spraw dostępności.

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Strzelinie pełni
mł. bryg. Jarosław Łuczak - Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie, tel.  +48 47 871 84 02 e-mail: j.luczak@strazstrzelin.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.02.2021 10:56 Paweł Dawidowicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Szczepańska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds dostępności 2.0 08.02.2023 14:13 Paweł Dawidowicz
Koordynator ds dostępności 1.0 09.02.2021 10:56 Paweł Dawidowicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}