Koordynator ds dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2240) w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie wyznaczony został Koordynator
do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Komendy Powiatowej PSP w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Funkcję Koordynatora ds. dostępności w Komendzie Powiatowej PSP w Strzelinie pełni
mł. bryg. Jarosław Łuczak - Zastępca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Strzelinie, tel. +48 47 871 84 02 e-mail: j.luczak@strazstrzelin.pl
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 09.02.2021 10:56 Paweł Dawidowicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Anna Szczepańska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds dostępności | 2.0 | 08.02.2023 14:13 Paweł Dawidowicz |
Koordynator ds dostępności | 1.0 | 09.02.2021 10:56 Paweł Dawidowicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP