Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych
Starszy inspektor sztabowy ds. kwatermistrzowsko-technicznych:
mł. asp. Waldemar Woźniak
email: wozniak-waldemar@straz-swidwin.pl
Młodszy specjalista ds. kwatermistrzowsko - technicznych:
Wioleta Nawodzińska
email: nawodzinska-wioleta@straz-swidwin.pl
Do zadań sekcji do spraw kwatermistrzowsko - technicznych należy w szczególności:
- Planowanie i realizacja inwestycji oraz remontów obiektów.
- Zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów i pomieszczeń.
- Planowanie potrzeb materiałowo technicznych.
- Opracowanie planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych.
- Utrzymywanie w gotowości operacyjno - technicznej pojazdów i sprzętu silnikowego.
- Dokonywanie zakupów sprzętu, paliwa, materiałów i urządzeń niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej.
- Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi i smarami oraz rozliczeń i dokumentacji dotyczącej transportu samochodowego.
- Wykonywanie napraw, konserwacji i badań okresowych sprzętu pożarniczego i specjalistycznego, będącego na wyposażeniu JRG.
- Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie powiatu oraz przygotowanie pododdziałów do działań w ramach odwodów operacyjnych.
- Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej.
- Prowadzenie spraw inwentaryzacji majątku.
- Likwidacja składników majątkowych.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania komendy powiatowej.
- Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej.
- Realizowanie zadań z zakresu ubezpieczeń strażaków i pracowników cywilnych KP PSP.
- Bieżącą znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych.
Do zadań specjalisty ds. finansów należy w szczególności:
- Sporządzanie list płac uposażeń i list płac dodatkowych świadczeń pieniężnych przysługujących strażakom i pracownikom cywilnym.
- Prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń strażaków i pracowników cywilnych.
- Rozliczanie wobec ZUS-u składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z naliczaniem i przekazywaniem w/w składek. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników.
- Prowadzenie kasy komendy.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 11.01.2021 12:19 mł. asp. Bartłomiej Kozicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. asp. inż Bartłomiej Kozicki
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 9.0 | 02.07.2024 08:33 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 8.0 | 24.10.2022 14:55 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 7.0 | 05.07.2022 17:01 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 6.0 | 02.05.2022 11:18 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 5.0 | 29.04.2022 21:02 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 4.0 | 24.01.2021 11:30 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 3.0 | 24.01.2021 11:29 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 2.0 | 24.01.2021 11:18 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych | 1.0 | 11.01.2021 12:19 mł. asp. Bartłomiej Kozicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP