Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej funkcjonuje sekretariat, do którego wpływa korespondencja adresowana do Komendanta Powiatowego PSP oraz do poszczególnych komórek organizacyjnych. Po zarejestrowaniu spraw w księdze kancelaryjnej i zadekretowaniu przez Komendanta Powiatowego PSP, akta spraw, za pokwitowaniem, otrzymują kierownicy komórek organizacyjnych.
W przypadku, gdy z treści sprawy wynika, że właściwym do jej załatwienia jest inny organ, sprawa przekazywana jest do załatwienia według właściwości, z powiadomieniem strony.
Pisma wychodzące podpisywane są przez Komendanta Powiatowego PSP lub jego zastępcę, zgodnie z właściwością wynikająca z regulaminu organizacyjnego Komendy Powiatowej PSP. Wysyłanie korespondencji poza Komendę Powiatową następuje za pośrednictwem sekretariatu, po wcześniejszym odnotowaniu tego faktu w księdze kancelaryjnej.
SEKRETARIAT
Przyjmowanie dostarczanej poczty odbywa się w sekretariacie Komendy Powiatowej, pokój nr 09, I piętro
tel. 47 771 92 00
e-mail: kpszamotuly@psp.wlkp.pl
Po godzinach urzędowania Komendy pilną korespondencję przyjmuje Dyżurny Operacyjny Powiatu parter
tel. 47 771 92 10
Potwierdzenie przyjęcia składanej korespondencji odbywa się poprzez odciśnięcie stempla zawierającego:
Nazwę Komendy
Datę wpływu
Podpis osoby przyjmującej
- Pierwsza publikacja:
- 05.10.2020 08:32 Gracjan Coda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- KP PSP Szamotuły
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw | 2.0 | 07.06.2024 12:14 Kawka Łukasz |
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw | 1.0 | 05.10.2020 08:32 Gracjan Coda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP