Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwis internetowy KP PSP w Szczecinku
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej serwis internetowy KP PSP w Szczecinku.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- • filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych,
- • część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- • brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów,
Wyłączenia
- • mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- • filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Mirosław Śledź.
- E-mail: mirek.s@straz.szczecinek.pl
- Telefon: 943730760
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku
- Adres: 78-400 Szczecinek ul. 1-go Maja 61
- E-mail: kp.szczecinek@szczecin.kwpsp.gov.pl
- Telefon: 94 373 07 60
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku pozwala na dostęp osób niepełnosprawnych.
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznegoRaport_o_stanie_zapewniania_dostępności_-_aktywny_formularz_PDF.pdf 1.62MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.12.2020 11:00 mł. kpt. Mirosław Śledź
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mirosław Śledź
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 3.0 | 02.06.2021 11:17 kpt. Mirosław Śledź |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 21.12.2020 08:52 str. Cezary Rynkun |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 09.12.2020 11:00 mł. kpt. Mirosław Śledź |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP