Klauzula informacyjna (RODO)
Załącznik Nr 10
Do Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art.14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:
- Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej (78-400 Szczecinek, ul. 1-go Maja 61, tel. 94 3730760, fax. 94 3730761, e-mail: sekretariat@straz.szczecinek.pl).
- W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: Zbigniew Adamczyk pełniący służbę w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Szczecinie (ul. Firlika 9/14, 71-637 Szczecin, tel. 91 48 08 809, fax. 91 48 08 802 email: iod@szczecin.kwpsp.gov.pl ).
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, d i e RODO –
w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz prowadzonych działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem. - Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych, właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek ochrony przeciwpożarowej.
- Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy przepisów odrębnych ustaw.
- Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania,
a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań wynikających z ustawy. - Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe.
Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
Materiały
Klauzula informacyjna RODOklauzula_informacyjna_na_BIP_i_stronę_internetową_komend.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.12.2020 11:54 mł. kpt. Mirosław Śledź
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Mirosław Śledź
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Klauzula informacyjna (RODO) | 2.0 | 20.10.2022 10:33 kpt. Mirosław Śledź |
Klauzula informacyjna (RODO) | 1.0 | 09.12.2020 11:54 mł. kpt. Mirosław Śledź |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP