W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu lub zastępca Komendanta Powiatowego PSP przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 15:30 - 16:30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP w Szydłowcu tel. (48) 617-11-72 w. 24.

 

W Komendzie Powiatowej PSP w Szydłowcu skargi i wnioski można składać:

- listownie na adres:  Komenda Powiatowa PSP w Szydłowcu ul. Strażacka 3, 26-500 Szydłowiec

osobiście w sekretariacie Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu, ul. Strażacka 3, 26-500 Szydłowiec w godz. 7:30-15:30

za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej https://epuap.gov.pl

- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres: szydlowiec@mazowsze.straz.pl

ustnie do protokołu - po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Samodzielnym Stanowiskiem Pracy ds. Organizacyjnych pod nr tel. (48) 617-11-72 w. 28

Ważne!

Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

 

Skarga/wniosek powinny zawierać:

- imię i nazwisko wnoszącego,

- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}