W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sygnaliści

Materiały

Zarządzenie Nr 72024 Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu z dnia 18 października w sprawie wprowadzenia regulaminu zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań n
Zarządzenie​_Nr​_72024​_Komendanta​_Powiatowego​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Szydłowcu​_z​_dnia​_18​_października​_w​_sprawie​_wprowadzenia​_regulaminu​_zgłaszania​_naruszeń​_prawa​_i​_podejmowania​_działań​_n.pdf 1.25MB
Regulamin zgłaszania naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Szydłowcu
Regulamin​_zgłaszania​_naruszeń​_prawa​_i​_podejmowania​_działań​_następczych​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Szydłowcu.pdf 0.59MB
{"register":{"columns":[]}}