Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-03-30
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Kordynator dostępności (wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami) Marek Rudaś, e-mail: mrudas@straz.wegrow.pl
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków dostępności cyfrowej odpowiada: asp. Jarosław Domański, e-mail: jdomanski@straz.wegrow.pl
- Telefon: 25 308 11 10
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
- Adres: ul. Domaniewska 40
02-672 Warszawa - E-mail: sekretariatkw@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 22 55 95 104
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgrowie.
Do budynku prowadzi 1 wejście od placu zewnętrznego od ul. Zwycięstwa. Wjazd na plac z prawej strony komendy.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
Przed wejściem znajduje się domofon do Sekretariatu Komendanta Powiatowego oraz Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego PSP.
W budynku nie ma windy.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz na parterze prowadzący do SK KP PSP w Węgrowie.
Sprawy osób niepełnosprawnych mogą być obsłużone w pomieszczeniu SK KP PSP na parterze przez funkcjonariusza PSP w Węgrowie, bez konieczności przemieszczania się osoby niepełnosprawnej na I piętro budynku.
W budynku jest toaleta dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Osoby niewidzące lub słabowidzące mogą wejść do obiektu z psem przewodnikiem.
Materiały
Raport o stanie dostępności podmiotu publicznegoRapoń_o_stanie_dostępności_podmiotu_publicznego.pdf 3.72MB Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2025
Plan_działania_2024-2025.pdf 0.69MB Tekst łatwy do czytania
Tekst_łatwy_do_czytania.pdf 0.15MB Tekst odczytywany maszynowo
Informacja_dla_osób_z_niepełnosprawnościami_(3).docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.05.2021 08:40 mł. asp. Jarosław Domański
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Operacyjno - Kontrolno - Rozpoznawczy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 15.0 | 10.04.2024 13:35 asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 14.0 | 03.04.2024 12:24 asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 13.0 | 11.05.2023 14:44 asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 12.0 | 30.03.2023 13:19 asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 11.0 | 22.02.2023 14:54 asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 10.0 | 31.03.2022 13:59 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 9.0 | 31.03.2022 13:58 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 31.03.2022 13:51 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 14.10.2021 14:08 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 14.10.2021 14:03 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 14.10.2021 13:49 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 14.10.2021 13:49 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 14.10.2021 13:38 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 14.10.2021 11:57 mł. asp. Jarosław Domański |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 18.05.2021 08:40 mł. asp. Jarosław Domański |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP