W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-05
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-31

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne      

  •  Załączniki w postaci skanów dokumentów w formacie .pdf mogą nie być dostosowane dla osób niepełnosprawnych.        

Wyłączenia                  

  •  Mapy są wyłączone z ustawy.         

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:  2021-01-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:  2022-03-17

   Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:  mł. asp. Maciej Pietralczyk.
  • E-mail: m.pietralczyk@lodzkie.straz.gov.pl
  • Telefon: 570 109 998

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,  
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,   
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu
  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Wodna 1
  • E-mail: wielun@lodzkie.straz.gov.pl
  • Telefon: (+48) 43 843 44 23

Skargę można złożyć również do  Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Przed budynkiem wyznaczono i oznakowano miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku prowadzi jedno wejście od ul. Wodnej. Wejście jest na poziomie gruntu. Przy wejściu usytuowany i oznakowany jest dzwonek.

Dalsze przejście zabezpieczone jest drzwiami z domofonem.

Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz na parterze. Brak windy.

W korytarzu znajduje się stanowisko podoficera, odpowiedzialnego za organizację wejścia do budynku osób postronnych.

Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenie na parterze na prawo od wejścia.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku istnieje możliwość skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego (PJM) online przy stanowisku komputerowym zlokalizowanym w pomieszczeniu usytuowanym na prawo od wejścia.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.12.2020 09:48 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział kontrolno rozpoznawczy i organizacyjno - kadrowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 7.0 22.06.2023 07:46 kpt. Paweł Bokwa
Deklaracja dostępności 6.0 07.03.2023 12:18 kpt. Paweł Bokwa
Deklaracja dostępności 5.0 17.03.2022 11:08 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
Deklaracja dostępności 4.0 17.03.2022 11:06 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
Deklaracja dostępności 3.0 17.03.2022 11:06 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
Deklaracja dostępności 2.0 22.03.2021 13:26 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
Deklaracja dostępności 1.0 15.12.2020 09:48 kpt. Grzegorz Kasprzyczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}