Koordynator ds. dostępności
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu.
Funkcję będzie pełnił Pan asp. Maciej Pietralczyk – Starszy inspektor w Sekcji ds. kwatermistrzowsko - technicznych.
Podstawa prawna
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu;
- monitorowaniem działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności: asp. Maciej Pietralczyk
Adres do korespondencji: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu, ul. Wodna 1, 98-300 Wieluń
Telefon: 570 109 998
- Pierwsza publikacja:
- 26.11.2020 14:26 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kontrolno - Rozpoznawczy i Organizacyjno - Kadrowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 3.0 | 20.02.2024 11:38 kpt. Paweł Bokwa |
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 07.03.2023 12:51 kpt. Paweł Bokwa |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 26.11.2020 14:26 kpt. Grzegorz Kasprzyczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP