Skargi i wnioski
Przyjmowanie skarg i wniosków odbywa się:
• osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Wieluniu;
• za pośrednictwem poczty, na adres:
Komenda Powiatowa
Państwowej Straży Pożarnej
98 - 300 Wieluń, ul. Wodna 1
• pocztą elektroniczną na adres e-mail: wielun@lodzkie.straz.gov.pl
PRZYPOMINAMY, ŻE:
Zgodnie z § 8 pkt. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, aby skarga mogła zostać rozpatrzona powinna ona zawierać wskazanie imienia i nazwiska wnoszącego oraz jego adres do korespondencji.
Komendant Powiatowy PSP w Wieluniu przyjmuje w sprawie skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 14.30-15.30.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2020 07:57 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kontorlno - Rozpoznawczy i Organizacyjno - Kadrowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 2.0 | 19.02.2024 13:22 kpt. Paweł Bokwa |
Skargi i wnioski | 1.0 | 27.11.2020 07:57 kpt. Grzegorz Kasprzyczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP