Koordynator ds. dostępności
Koordynator ds. dostępności
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu.
Funkcję będzie pełnił Pan mł. asp. Maciej Pietralczyk – Starszy inspektor w Sekcji ds. kwatermistrzowsko - technicznych.
Podstawa prawna
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu;
- monitorowaniem działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności: mł. asp. Maciej Pietralczyk
Adres do korespondencji: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wieluniu, ul. Wodna 1, 98-300 Wieluń
Telefon: 570 109 998
E-mail: m.pietralczyk@straz.lodz.pl
- Pierwsza publikacja:
- 15.12.2020 09:48 kpt. Grzegorz Kasprzyczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział kontrolno rozpoznawczy i organizacyjno - kadrowy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 22.03.2021 13:26 kpt. Grzegorz Kasprzyczak |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 15.12.2020 09:48 kpt. Grzegorz Kasprzyczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP