PT.2370.7.2024 - Ogłoszenie o zamówieniu „Remont budynku głównego KP PSP w Wieluniu”
INFORMACJA O WSZCZĘTYM POSTĘPOWANIU:
Wieluń dnia: 15.10.2024 r.
Znak sprawy: PT.2370.7.2024
Zamawiający:
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W WIELUNIU
ul. Wodna 1, 98-300 Wieluń, województwo: łódzkie
Informacja o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Remont budynku głównego KP PSP w Wieluniu”
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320).
Ogłoszenie o zamówieniu oraz specyfikacja warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania: ezamowienia.gov.pl
Pod tym adresem Zamawiający będzie zamieszczał również zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Wykonawcy związani są wszelkimi ewentualnymi modyfikacjami i wyjaśnieniami do treści SWZ i należy je uwzględnić przy sporządzeniu oferty.
Aby pobrać dokumenty do zamówienia należy kliknąć w poniższy link:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-808b0c91-fa0f-4b41-8e67-a7ec3bad1346
- Pierwsza publikacja:
- 15.10.2024 19:05 kpt. Paweł Bokwa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- kpt Bokwa Paweł
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
PT.2370.7.2024 - Ogłoszenie o zamówieniu „Remont budynku głównego KP PSP w Wieluniu” | 1.0 | 15.10.2024 19:05 kpt. Paweł Bokwa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP