W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Finansowo-Kadrowa

Sekcja Finansowo-Kadrowa

Główny Księgowy:

st. sekc. Aleksandra Myślicka

Specjalista:

st. asp. Anna Kuratewicz

Starszy Referent:

Ewelina Bazylkiewicz

 

Dane kontaktowe do Sekcji:

tel.: 71 389 27 02 w. 52 - Główny Księgowy

tel.: 71 389 27 02 w. 51 - Specjalista

tel.: 71 389 27 02 w. 37 - Starszy Referent

e-mail: pf_wolow@kwpsp.wroc.pl - Główny Księgowy

e-mail: pf_wolow@kwpsp.wroc.pl - Specjalista

e-mail: pk_wolow@kwpsp.wroc.pl - Starszy Referent

 

Do zadań Sekcji Finansowo - Kadrowej należy  w szczególności:

 

    1. sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta nad gospodarką finansową,
    2. prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej,
    3. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegające zwłaszcza na:
  1. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy,
  2. zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową,
  3. przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
  4. zapewnieniu terminowego ściągania należności,
  1. analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej,
  2. prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
  3. nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej;
  4. prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych,
  5. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego,
  6. przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie, oraz dowódców jednostek ratowniczo - gaśniczych,
  7. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej,
  8. opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów,
  9. ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej,
  10. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej,
  11. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej,
  12. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej ,
  13. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego,
  14. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej ,
  15. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego,
  16. opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego,
  17. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów,
  18. prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej,  
  19. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  20. przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej,
  21. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy i jednostek ratowniczo - gaśniczych,
  22. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy,
  23. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta,
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.12.2020 13:55 Kacper Walniczek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Kacper Walniczek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Finansowo-Kadrowa 8.0 12.06.2024 13:39 Kacper Walniczek
Sekcja Finansowo-Kadrowa 7.0 13.01.2024 13:12 Kacper Walniczek
Sekcja Finansowo-Kadrowa 6.0 01.09.2023 14:31 Kacper Walniczek
Sekcja Finansowo-Kadrowa 5.0 14.06.2023 17:27 Kacper Walniczek
Sekcja Finansowo-Kadrowa 4.0 20.04.2021 10:38 Kacper Walniczek
Sekcja Finansowo-Kadrowa 3.0 19.02.2021 13:35 Kacper Walniczek
Sekcja Finansowo-Kadrowa 2.0 19.02.2021 13:30 Kacper Walniczek
Sekcja Finansowo-Organizacyjna 1.0 22.12.2020 13:55 Kacper Walniczek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}