Elektroniczna skrzynka podawcza
23.12.2021
Doręczanie dokumentów elektronicznych
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. Nr 206, poz. 1216) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem informuje o sposobach doręczania dokumentów w postaci elektronicznej.
I. Za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej:
Adres skrytki ePUAP: /KPPSPWM/skrytka lub /KPPSPWM/SkrytkaESP
lub:
w postaci formularza na portalu ePUAP dostępnego pod adresem:
Spośród listy instytucji znajdujących się u dołu strony należy wybrać Komendę Powiatową PSP w Wysokiem Mazowieckiem.
W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika (profil zaufany) na platformie ePUAP. Skuteczne doręczenie dokumentów potwierdzane jest automatycznym wydaniem urzędowego poświadczenia przedłożenia (UPP).
Korespondencja przesłana na inne adresy niż wskazane powyżej może zostać potraktowana jako wniesiona nieskutecznie.
II. Inne sposoby doręczania dokumentów elektronicznych
Dokumenty w formie elektronicznej można również kierować do KP PSP
w Wysokiem Mazowieckiem za pośrednictwem poczty elektronicznej (bez potwierdzania UPP), na adres kppspwm@straz.bialystok.pl
lub dostarczyć osobiście w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu (Wysokie Mazowieckie, ul. Mickiewicza 6) na następujących nośnikach danych:
a) pamięć masowa USB 1.1, 2.0 lub 3.0;
b) płyta CD/DVD.
W tym przypadku klientowi wystawione zostanie UPP w postaci papierowej.
III. Wymogi formalne dla dokumentów elektronicznych
Doręczone do KP PSP w Wysokiem Mazowieckiem dokumenty elektroniczne muszą spełniać poniższe wymogi:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes (poczta elektroniczna i osobiście) lub profilem zaufanym ePUAP (ESP) - zgodnie z art. 20a ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Wielkość doręczanego dokumentu wraz z wszystkimi załącznikami dołączanymi do jednego formularza nie może przekroczyć 5MB – w przypadku doręczania za pośrednictwem poczty elektronicznej lub ESP.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
- Pierwsza publikacja:
- 23.12.2021 11:51 mł. kpt. Radosław Maciuszko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja Kwatermistrzowsko-Techniczna
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Elektroniczna skrzynka podawcza | 1.0 | 23.12.2021 11:51 mł. kpt. Radosław Maciuszko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP