W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynator ds. dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem. 

Funkcję będzie pełnił  mł. asp.  Karol Gołaszewski - Starszy Inspektor Sztabowy w Wydziale Operacyjnym i Przeciwdziałania Zagrożeniom

Podstawa prawna

Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.

Zadania koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:

  • wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem;
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem
  • monitorowaniem działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:

Koordynator do spraw dostępności: mł. asp. Karol Gołaszewski

Adres do korespondencji:  Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 6, 18-200 Wysokie Mazowieckie

Telefon: +48 47 711 84 63

E-mail: k.golaszewski@straz.bialystok.pl

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.12.2020 10:32 mł. kpt. Radosław Maciuszko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 2.0 08.10.2024 10:34 Ewelina Jastrzębska
Koordynator ds. dostępności 1.0 11.12.2020 10:32 mł. kpt. Radosław Maciuszko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}