Koordynator ds. dostępności
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem.
Funkcję będzie pełnił mł. asp. Karol Gołaszewski - Starszy Inspektor Sztabowy w Wydziale Operacyjnym i Przeciwdziałania Zagrożeniom
Podstawa prawna
Koordynator do spraw dostępności w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem został wyznaczony w związku z realizacją obowiązku nałożonego przez ustawę o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września 2019 roku.
Zadania koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatora ds. dostępności będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem
- monitorowaniem działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności: mł. asp. Karol Gołaszewski
Adres do korespondencji: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 6, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Telefon: +48 47 711 84 63
E-mail: k.golaszewski@straz.bialystok.pl
- Pierwsza publikacja:
- 11.12.2020 10:32 mł. kpt. Radosław Maciuszko
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja Organizacyjno-Kadrowa
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 08.10.2024 10:34 Ewelina Jastrzębska |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 11.12.2020 10:32 mł. kpt. Radosław Maciuszko |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP