W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Koordynatorzy do spraw dostępności

Komenda Powiatowa Państwowej straży Pożarnej w Zawierciu realizując obowiązek wynikający z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami  (DZ. U. z 2019 poz. 1696) przekazuje dane koordynatora wyznaczonego do spraw dostępności: 

Koordynator ds. w zakresie dostępności architektonicznej
Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna

Telefon: +48 32 672 16 15 (wew. 309)
email: komenda@zawiercie.kppsp.gov.pl

Koordynator ds. w zakresie dostępności cyfrowej oraz informacyjno - komunikacyjnej
Wydział Operacyjno - Szkoleniowy

Telefon: +48 32 672 16 15 (wew. 319)
email: komenda@zawiercie.kppsp.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.12.2020 09:51 mł. asp. Mateusz Michalik
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. asp. Mateusz Michalik
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynatorzy do spraw dostępności 6.0 11.05.2023 11:36 mł. asp. Mateusz Michalik
Koordynatorzy do spraw dostępności 5.0 28.02.2021 15:20 mł. asp. Mateusz Michalik
Koordynatorzy do spraw dostępności 4.0 13.01.2021 11:35 mł. asp. Mateusz Michalik
Koordynatorzy do spraw dostępności 3.0 11.12.2020 14:31 mł. asp. Mateusz Michalik
Koordynatorzy do spraw dostępności 2.0 10.12.2020 07:56 mł. asp. Mateusz Michalik
Koordynatorzy do spraw dostępności 1.0 08.12.2020 09:51 mł. asp. Mateusz Michalik

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}