Skargi i Wnioski
Przyjmowanie skarg i wniosków
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu lub upoważniony
Z- ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów
w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań w każdy poniedziałek od godziny
16:00 do 18.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego PSP tel. +48 32 672 17 33
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu, przyjmowaniem oraz rozpatrywaniem skarg i wniosków zajmuje się Sekcja Organizacyjno- Kadrowa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 Telefon kontaktowy: +48 32 672 17 33
- Listownie - na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu ul. Leśna 12 42-400 Zawiercie
- Osobiście -, w Sekretariacie przy ul. Leśna 12, codziennie w godz. od 7.30 -15.30
- Za pośrednictwem: ePUAP: SkrytkaESP
- Za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres e-mail: komenda@zawiercie.kppsp.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga"; lub „Wniosek"
- Faksem na numer: +48 32 672 16 16
- Ustnie do protokołu: Po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekcją Organizacyjno- Kadrową tel. +48 32 672 17 33
Skarg i wniosków nie można złożyć telefonicznie. Skarga/wniosek powinien zawierać:
- Imię i nazwisko wnoszącego.
- Dokładny adres do korespondencji
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Klauzula Skargi i Wnioski
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym RODO, informuję, że:
- Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu, ul. Leśna 12, tel (32)6721516, fax(32)6721616, e-mail: komenda@zawiercie.kppsp.gov.pl.
- W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Zawierciu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych – mł.kpt. Anna Gawron tel. 478515180, e-mail: iod@katowice.kwpsp.gov.pl oraz Zastępca Inspektora Ochrony Danych – st. str. Aleksandra Albera (40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 36, tel. +48 47 851 55 03,
e-mail: iod@katowice.kwpsp.gov.pl). - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia / załatwienia lub przekazania do rozpatrzenia / załatwienia zgodnie z właściwością innym podmiotom / organom skargi, wniosku, petycji, interwencji i będą udostępnione jedynie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa lub umów powierzenia.
- Odbiorcami danych są: jednostki organizacyjne PSP, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Policja, Sądy, Prokuratura.
- Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania, a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji ww. celów, nie krócej niż w czasie wskazanym w przepisach o archiwizacji.
- Podanie danych jest wymagane w związku z obowiązkiem ustawowym wynikającym z: art. 63 §2 ustawy z 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r., poz. 23 ze zm.) oraz §6 ust. 2 i §8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5 poz. 46), w związku z art. 226 kpa; art. 4 ust. 2 pkt 1 i 2 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach (Dz. U. z 2017r. poz. 1123).
- Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia, cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
- Pierwsza publikacja:
- 08.12.2020 09:40 mł. asp. Mateusz Michalik
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. asp. Mateusz Michalik
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i Wnioski | 8.0 | 19.01.2024 13:56 mł. asp. Mateusz Michalik |
Skargi i Wnioski | 7.0 | 23.10.2023 14:11 mł. asp. Mateusz Michalik |
Skargi i Wnioski | 6.0 | 08.04.2022 14:11 mł. asp. Mateusz Michalik |
Skargi i Wnioski | 5.0 | 15.03.2022 11:11 mł. asp. Mateusz Michalik |
Skargi i Wnioski | 4.0 | 15.03.2022 11:09 mł. asp. Mateusz Michalik |
Skargi i Wnioski | 3.0 | 28.02.2021 15:31 mł. asp. Mateusz Michalik |
Skargi i Wnioski | 2.0 | 10.12.2020 07:54 mł. asp. Mateusz Michalik |
Skargi i Wnioski | 1.0 | 08.12.2020 09:40 mł. asp. Mateusz Michalik |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP