Skargi i wnioski
w 2020 roku do Komendy Powiatowej PSP w Złotoryi nie wpłynęły żadne skargi i wnioski
w 2021 roku do Komendy Powiatowej PSP w Złotoryi nie wpłynęły żadne skargi i wnioski
w 2022 roku do Komendy Powiatowej PSP w Złotoryi nie wpłynęły żadne skargi i wnioski
w 2023 roku do Komendy Powiatowej PSP w Złotoryi nie wpłynęły żadne skargi i wnioski
Komendant powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Złotoryi lub upoważniony zastępca komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Złotoryi przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14.30 - 15.30), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem komendanta PSP. Sekretariat tel.: 76 8783 397.
W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Złotoryi koordynacją rozpatrywania skarg i wniosków zajmuje się Stanowisko Organizacji i Kadr, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30. Telefon kontaktowy 76 8783 397 wew. 80.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Złotoryi
ul. Legnicka 49, 59-500 Złotoryja, - osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej PSP w Złotoryi
od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30, - za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
- pocztą elektroniczną na adres kpzlotoryja@kwpsp.wroc.pl,
- ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu ze Stanowisko Organizacji i Kadr. Telefon: 76 8783 397 wew. 80..
Skarg/wniosków nie można złożyć telefonicznie.
Tryb rozpatrywania:
- Skargi i wnioski rozpatrywane są na podstawie ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity - Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zmianami). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 08.01.2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg
i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46). - Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
- Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
- Organ właściwy do załatwienia skargi powinien załatwić skargę bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Odpowiednio stosuje się termin załatwienia wniosku.
UWAGA: Skargi i wnioski o charakterze anonimowym, nie zawierające imienia
i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (art. 64 kpa).
- Pierwsza publikacja:
- 24.12.2020 14:56 Marcin Grubczyński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Marcin Grubczyński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 5.0 | 03.01.2024 14:31 Marcin Grubczyński |
Skargi i wnioski | 4.0 | 10.01.2023 08:03 Marcin Grubczyński |
Skargi i wnioski | 3.0 | 10.03.2022 08:16 Marcin Grubczyński |
Skargi i wnioski | 2.0 | 07.01.2021 22:14 Marcin Grubczyński |
Skargi i wnioski | 1.0 | 24.12.2020 14:56 Marcin Grubczyński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP